ساختمان دانشكده ادبیات به دانشگاه شیراز بازگردانده شد

خبرگزاری پانا: در پی انتشار نامه سرگشاده اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشكده زبان و ادبیات فارسی به رئیس‌جمهور و با توافق انجام شده بین رئیس دانشگاه شیراز و استاندار فارس، ساختمان دانشكده زبان و فارسی به دانشگاه شیراز بازگردانده شد.

کد مطلب: ۳۵۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شیراز عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: براساس توافق انجام شده، قرار شد استانداری ساختمان دانشكده زبان و ادبیات فارسی را تخلیه كرده و در اختیار دانشگاه شیراز قرار دهد.

ساختمان دانشكده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز براساس توافقی بین مسئولان وقت، به استانداری فارس واگذار شده بود.

علی‌رغم ابراز نارضایتی اعضای هیئت علمی و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز، طی یكسال اخیر دفتر كمیسیون امور بانوان استانداری و نمایندگی وزارت امورخارجه در استان فارس به آن ساختمان نقل مكان كرده بودند.

سید محسن تقوی به خبرنگاران گفت كه قرار است ساختمان یاد شده امروز به دانشگاه شیراز بازگردانده شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شیراز همچنین از تلاش‌هایی برای تامین اعتبار جهت خرید وسایل و تجهیزات علمی و آزمایشگاهی برای رفع نیازهای رشته‌های مختلف این دانشگاه خبر داد.

تقوی با تصریح اینكه واحد دبی دانشگاه شیراز تعطیل نشده است، گفت: هم اینك دانشجویانی كه سال‌های گذشته در این واحد جذب شده‌اند، بخشی در دبی و بخشی در دانشگاه شیراز مشغول ادامه تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز با تایید بروز مشكلاتی بر سرراه ادامه فعالیت واحد دبی این دانشگاه، خاطرنشان كرد: تلاش و رایزنی‌ها برای رفع مشكلات و ادامه فعالیت این واحد آموزش‌عالی در دستور كار مسئولان دانشگاه شیراز قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار