از ابتدای اردیبهشت ماه؛

شرکت بیش از 1500 نفر از بانوان منطقه چهار مشهد در طرح محله - ورزش

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه چهار مشهد گفت: کلاس های ورزش صبحگاهی طرح محله – ورزش با استقبال بیش از 1500 نفر از بانوان این منطقه همراه بوده است.

کد مطلب: ۳۵۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی ضمن کلیدی دانستن نقش زنان در سلامت خانواده، تصریح کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند تامین سلامت آنان سبب ارتقاء سلامخانواده و در نهایت تندرستی کل جامعه می شود.

شاهچراغی ادامه داد: در راستای ایجاد روحیه نشاط ، شادابی و ارتقاء سطح سلامت بانوان، کلاس های ورزش صبحگاهی در قالب طرح محله - ورزش در سالن ها ورزشی، بوستان ها، مدارس و مساجد سطح منطقه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری برای بانوان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تاکنون شرکت در این کلاس ها با استقبال گسترده بانوان سطح منطقه همراه بوده است، خاطرنشان کرد: سالن های ورزشی بهشت (نبوت 42)، بسیج (شهید بابانظر 37)، ارم (پنجتن 47)، آرامش (پنجتن 55) و باهنر، بوستان های بانوان ارم و بهشت و 10 مسجد و 7 مدرسه میزبان بانوان می باشد.

شهردار منطقه چهار مشهد در پایان با اشاره به این که کلاس های ورزش صبحگاهی در بوستان بانوان ارم و بهشت برای بانوان به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: طرح محله- ورزش- آپارتمان نیز به زودی در سطح منطقه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار