ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس؛

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور/یکطرفه شدن چالوس و هراز

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

کد مطلب: ۳۵۵۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ نادر رحمانی اعلام کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج - چالوس کمربندی چالوس به مرزن آباد ترافیک سنگین و از مرزن‌آباد تا دوزبن ، محور هراز محدوده‌های پارک جنگلی آمل ، تونل شماره یک، پنجاب و سه راهی بلده، محور فیروزکوه محدوده شیرگاه تا سوادکوه، محور رشت - قزوین ، محدوده منجیل و رودبار ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: در استان البرز مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ساعت 2:15 دقیقه بامداد بازگشایی شد.

همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت ۱۳، تردد از میدان امیرکبیر این محور به سمت چالوس ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۵ تردد از چالوس به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد گرفت و این شرایط تا ساعت ۴ بامداد روز شنبه ۱۶ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

در محور هراز نیز از ساعت ۱۳، از تردد هرگونه وسیله نقلیه از رودهن به سمت آب اسک ممانعت به عمل می‌آید و از ساعت ۱۵ تردد در این محور فقط از سمت آب اسک به سمت رودهن قابل انجام است و این ممنوعیت تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار