معاون فرهنگی وزیر علوم در گفت‌وگو با پانا:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در سال تحصیلی آینده

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم درخصوص فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها در سال تحصیلی آینده از تقویت فعالیت های فرهنگی دانشجویان خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۴۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

سید ضیاء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی دانشجویان، تقویت و توسعه این فعالیت ها حول محور قانون انجام می گیرد، اظهار داشت: دانشگاه ها قانون را بهترین راه برای توسعه فعالیت های فرهنگی در این فضای علمی قرار داده اند که خوشبختانه این موضوع هم اکنون در محیط دانشجویی رعایت می شود.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: در دولت یازدهم فضای دانشگاه ها به نسبت سال های گذشته بازتر شده و این روند ادامه می یابد و در آینده نه چندان دور شاهد محصولات آن هستیم.


وی در ادامه با تأکید بر اینکه محور همه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها در چارچوب تعریف شده انجام می شود، تصریح کرد: همه مجموعه های دانشجویی به فعالیت خود در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزشی کل کشور ادامه می دهند و در نظر داریم این فعالیت ها را برای سال آینده تحصیلی تقویت و از فعالیت های دانشجویی حمایت بیشتری کنیم.


هاشمی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی تسهیلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند، گفت: فعالیت فرهنگی دانشجویان در قالب برنامه های مختلفی ارائه می شود و مشارکت بیشتر دانشجویان موجب تقویت فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه ها می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار