کارشناس تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در بیش از 300 هیات و تشکل مذهبی شهرستان

خبرگزاری پانا:کارشناس تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه در بیش از 300 هیات و تشکل مذهبی شهرستان یزد مراسمات با شکوهی برگزار شده است.

کد مطلب: ۳۵۲۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع کارشناس تشکل های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه در بیش از 300 هیات و تشکل مذهبی شهرستان یزد مراسمات با شکوهی برگزار شده است.

وی افزود: این مراسمات در ولادت حضرت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و ولادت امام سجاد (ع) توسط هیات، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی در سطح مساجد، تکایا، حسینه ها و ... برگزار شده است.

زارع اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) گفت: اوج مراسمات اعیاد شعبانیه در نیمه شعبان است به طوریکه شاهد برگزاری برنامه های مختلف در تمام هیات و تشکل ها می باشیم.

وی اظهار داشت: آذین بندی معابر و مساجد، نصب بنر و پارچه نوشته، برگزاری جشن، مداحی، سخنرانی، برپایی ایستگاه های صلواتی ،برپایی مراسم احیاء نیمه شعبان، برگزاری مسابقات فرهنگی و... از جمله برنامه در این ایام می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار