فرماندار قرچک:

حضرت امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است

خبرگزاری پانا: فرماندار قرچک گفت: حضرت امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است و شیدائى را به هر کسى نمى بخشند، شیدائى حق پاداش از خود گذشتگى است.

کد مطلب: ۳۵۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی صادقی با تبریک فرارسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوم شعبان المعظم در تاریخ پر افتخار جهان اسلام یاد آور ولادت سرور آزادگان جهان، میوه دل زهرای اطهر(س) حضرت امام حسین علیه اسلام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: حضرت امام حسین(ع) سر سلسله شیدائیان عشق است و شیدائى را به هر کسى نمى بخشند، شیدائى حق پاداش از خود گذشتگى است.

وی با تبریک این روز فرخنده که مصادف است با روز پاسداربه پاسداران عزیز تبریک گفت و افزود: نامگذاری حکیمانه این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادتها و پایمردیهای پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی تقدیر شود، پاسداران گمنامی که در طول حیات پر افتخار جمهوری اسلامی با تقدیم جان خویش از اسلام و قرآن دفاع کرده و صحنه هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند .

فرماندار شهرستان قرچک بیان کرد: در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد. بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

صادقی گفت: اینجانب این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت و عزت روزافزون همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می نمایم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار