برگزاری یادواره 15 شهید گمنام و جاوید الاثر در ملایر

خبرگزاری پانا: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر در ملایر خبر داد و بیان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه یادواره 15 شهید گمنام و جاوید الاثر در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۵۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا، مصطفی رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سوم خرداد و روز پاسدار با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده و عملیات غرور آفرین بیت المقدس یرآغاز پیروزی‌های رزمندگان در عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود.
وی از برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر در ملایر خبر داد و بیان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه یادواره 15 شهید گمنام و جاوید الاثر در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: حضور راویان فتح در مدارس و پایگاه‌ها، سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه، سرکشی از خانواده شهدا به خصوص شهدای عملیات بیت المقدس، برگزاری نمایشگاه دجالوره و صبحگاه مشترک دانش آموزان از دیگر برنامه‌های سپاه در این هفته است.
وی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران در سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته پاسدار عنوان کرد: در این هفته سه طرح اقتصاد مقاومتی پرورش گلخانه‌ای، پرورش مرغ و ماکیان و پرورش زعفران افتتاح می شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این هفته بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری جشن روز پاسدار در روز میلاد امام حسین(ع) در سالن آوینی سپاه ملایر عنوان کرد: مراسم میلاد امام حسین(ع) و گرامی داشت روزپاسدار با حضور سخنران برجسته کشوری در روز شنبه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار