رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه ای استان اردبیل:

گواهینامه های مهارتی فنی و حرفه ای اردبیل هوشمند شد

خبرگزاری پانا:رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه ای استان اردبیل از جایگزین شدن گواهینامه های هوشمند الکترونیکی به جای کارتهای مهارت کاغذی خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امیر تحریری گفت : صدور گواهینامه های هوشمند الکترونیکی مهارت فنی و حرفه ای برای اولین بار در استان اردبیل با صدور 196 کارت از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه ای استان افزود: با عملیاتی شدن صدور گواهینامه های الکترونیکی هزینه ها ی سازمان و مردم کاهش و رضایت مردم و ایمنی گواهینامه ها افزایش می یابد.
وی اظهار داشت از دیگر مزایای گواهینامه های هوشمند آن است که نیاز به استعلام سنتی ندارد و دستگاههای اجرایی مرتبط با سازمان آموزش فنی و حرفه ای - مانند آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و ... می توانند از طریق سامانه http://certificate.portaltvto.com صحت گواهینامه های مراجعین خود را تشخیص دهند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه ای استان اضافه کرد: پیش از این مراحل صدور گواهینامه های آموزش فنی و حرفه ای به صورت دستی انجام می گرفت و حاصل آن کند بودن روند صدور و در نتیجه نارضایتی مردم را به همراه داشت و همچنین امکان صدور گواهینامه های جعلی نیز از معایب گواهینامه های دستی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار