سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد

خبرگزاری پانا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی حکمی دکتر حسینعلی قبادی را به سمت سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب کرد.

کد مطلب: ۳۵۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر قبادی آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرست پژوهشگاه را برپایه قوانین،سیاست ها در چارچوب برنامه ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب ، مشارکت سازنده در تحول متون علوم انسانی و تقویت پایگاه اطلاعاتی علوم انسانی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران ، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

گفتنی است؛ دکتر حسینعلی قبادی استاد رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس است و در سال 1385 به عنوان استاد برتر و پژوهشگر برتر این دانشگاه انتخاب شده است و پیش از این به عنوان قائم مقام رئیس و معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مشغول فعالیت بوده است. از سوابق اجرایی وی می توان، ریاست گروه ادبیات فارسی شورای بررسی متون و كتب علوم انسانی دانشگاهها ، ریاست كمیسیون برنامه ریزی جامع دانشگاه تربیت مدرس ، عضویت در شورای پژوهشی وزارت آموزش و پرورش و عضویت در شورای علمی جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار