مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش در شرایط بحرانی قرار دارد

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان در دومین جلسه شورای معاونین اداره کل اظهار داشت: بحث فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش استان در شرایط بحرانی قرار دارد.

کد مطلب: ۳۴۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، صابر سپهری گفت: آموزش و پرورش در بحث تجهیز مدارس با مشکلات عدیده ای مواجه است که همتی مضاعف را طلب می کند.

وی بابیان اینکه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس همیشه آموزش و پرورش را یاری کرده است افزود: با وجود تلاش های مدیر کل قبلی اداره کل نوسازی، هنوز مشکلات زیادی در بحث ساخت و تجهیز مدارس وجود دارد.

سپهری از مدیر کل جدید اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خواست تا با بررسی مشکلات مدارس، آن را به فرمانداری ها و همچنین کمیته برنامه ریزی استان انتقال دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین در ادامه به دغدغه ی خانواده ها در خصوص ارزیابی توصیفی و کیفی در دوره ابتدایی اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه ارزیابی توصیفی و کیفی خانواده ها را قانع نمی کند بلکه آن ها بدنبال ارزیابی نمره ای هستند .

وی با اشاره به راهکارها ی جدید وزارت در خصوص ارزیابی دانش آموزان گفت: وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد تا ارزیابی تحصیلی دانش آموزان از کلاس چهارم ابتدایی به بعد بصورت کمی و نمره ای انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش همجنین به اجرای صحیح دستورالعمل های سازماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات تاکید کرد و اظهار داشت: مهمترین برنامه آموزش و پرورش در روزهای آتی اجرای دقیق این شیوه نامه هاست که مهم ترین بخش امورات جاری آموزش و پرورش می باشد

صابر سپهری در ادامه عنوان کرد: با توجه به پایان سال تحصیلی و نزدیک شدن به فصل امتحانات، از اعضای شورای معاونین خواست تا تمهیدات لازم برای اجرای بهتر امتحانات در نظر گرفته شده و در بحث بازدید از حوزه های امتحانی و تصحیح، ورود پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار