برگزاری یادواره شهدای مدارس شهرستان قدس

خبرگزاری پانا :یادواره شهدای مدارس با هدف گرامیداشت مقام شامخ شهدا وتجلیل از خانواده شهدای مدارس شاهد و فرهنگیان ایثارگر شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، یادواره شهدای مدارس شهرستان قدس با حضور محمدرضا بهمنش سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ، قدرت اله کریمی مشاور امور ایثارگران فرماندار، رئیس بنیاد شهید، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهرستان قدس در جمع خانواده های معظم شهدای معلم و دانش آموز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد .

محمدرضا بهمنش ، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس در سخنانی گفت: ملتی که بخواهد با افتخار و آبرومند زندگی کند میبایست، که ایثار و گذشت داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بقاء و دوام هر ملت و جامعه ای مرهون ایستادگی و از خود گذشتگی های آن ملت است و شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک افراد جامعه دارند، چرا که تمام سرمایه و هستی خود را برای حفظ دین و آرمانها ایثار کردند.

در پایان این مراسم ضمن قرائت وصایای چهار شهید مدارس شاهد شهرستان به نام های شهید علی اکبر نوری، شهید مجید معظم، شهید سعید کهن و شهید سید حبیب مرتضوی از خانواده این چهار شهید گرانقدر تجلیل و تندیس ویژه یادواره به آنها اهدا و از فرهنگیان ایثارگر این شهرستان تقدیر شد.

شایان ذکر است، هر ساله یادواره شهدای مدارس شاهد به صورت مجزا در آموزشگاه ها انجام می شد، که امسال برای نخستین بار، این یادواره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدارس شاهد بصورت متمرکز برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار