به بهانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم/۴۱

پدر شهید حسین فهمیده: وصیت نامه شهدا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

خبرگزاری پانا: پدر شهید دانش آموز حسین فهمیده گفت: شهدا و مقام معظم رهبری اعتبار انقلاب هستند و باید معلمان ما در این راه گام بردارند تا دشمنان فرصت ضربه زدن به انقلاب را پیدا نکنند .

کد مطلب: ۳۴۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد تقی فهمیده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : مهم ترین توصیه من به معلمان این است که با اخلاص و صداقت در کلاس در حاضر شوند .

وی ادامه داد : از تمام معلمان درخواست دارم که وصیت نامه شهدا را در اختیار دانش آموزان قرار دهند تا با مطالعه این وصیت نامه ها الگوی مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد .

پدر شهید دانش آموز حسین فهمیده گفت: 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) می گذرد و شهدا نیز دانش آموزان مکتب امام خمینی (ره) هستند لذا باید زندگی آنها الگو مناسب برای دانش آموزان کشور باشد .آنها با درس گرفتن از پیر فرزانه خود حاضر شدند که برای پاسداشت ارزش ها و مهین اسلامیمان گوهره وجود خود را تقدیم کنند .

وی تصریح کرد: از تمام معلمان دلسوز و انقلابی درخواست دارم که با شهدا به صورت شعاری برخورد نکنند زیرا شهدا اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید راه آنها که همانا آزادگی و آزادیخواهی است در جامعه ادامه یابد.

پدر شهید دانش آموز حسین فهمیده گفت: یکی دیگر از درخواست های ما این است که معلمان همراه با ولایت فقیه باشند زیرا ایشان بزرگترین پرچم دار راه شهدا هستند .

وی افزود: معلمان نقش بسیار مهمی در تربیت جامعه اسلامی دارند و نباید از این نقش خود غفلت کنند تا فرصتی برای دشمنان نظام ایجاد شود که بتوانند به انقلاب ما که حاصل خون شهدا است ضربه وارد کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار