فروردین ۹۲ به میزبانی یزد؛‌

پنجمین كنگره بین المللی دانشجویی طب تولید مثل برگزار می شود

خبرگزاری پانا:دبیراجرایی پنجمین كنگره بین المللی دانشجویی طب تولید مثل با بیان این كه این كنگره از 30 فرودین تا اول اردیبهشت ماه 92 در محل سالن دكتر جوادی بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می شود افزود: پژوهشگران می توانند تا پایان دی ماه اقدام به ارسال مقالات خود کنند.

کد مطلب: ۳۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر علی محمد عبدلی مدیر پژوهشكده علوم تولید مثل یزد توانمندسازی و حمایت از طرحهای تحقیقاتی دانشجویان و پژوهشگران جوان را از مهمترین اهداف این كنگره بین المللی دانست و اظهارداشت: فیولوژی طب تولیدمثل، اپیدمیولوژی مرتبط با علوم تولید مثل، ‌اپیدمیولوژی ناباروری، متدهای تشخیصی ناباروری، آندرولوژی، روشهای درمان ناباروری در مردان و ژنتیك علوم تولید مثل از مهمترین محورهای این كنگره است.

به گفته دبیر اجرایی این كنگره، این كنگره به زبان انگلیسی برگزار می شود و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهدشد.

دكتر عبدلی خاطرنشان كرد: این كنگره با حضور سخنرانان خارجی از كشورهای آلمان، هلند، ایتالیا، دانمارك، یونان و غیره برگزار می شود.

وی متخصصان زنان و نازایی، اورولویست، متخصصان طب تولید مثل، جنین شناسی ، ژنتیك و غیره را از گروه هدف و شركت كنندگان این كنگره 3 روزه عنوان كرد.

مدیر پژوهشكده علوم تولید مثل یزد با بیان اینكه پایان دی ماه آخرین مهلت ارسال مقالات معین شده است، تصریح كرد: محققان و پژوهشگران می توانند با مراجعه به نشانی: www.yazd-rsi.ir مقالات خود را ثبت كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار