اجرای نمایش اثرپرتوهای گاما برروی گل های همیشه بهارساکنین کره ماه

خبرگزاری پانا :نمایش “اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنین کره ماه˝ از اول تا پانزدهم اردیبهشت ماه در تبریز اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۳۴۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، نمایش "اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنین کره ماه" اثر پل زیندل است و این نمایش برهه ای از زندگی یک خانواده بنام «هانس دورفر» را نشان می دهد. بئاتریس مادر و سرپرست خانواده در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی که موجب بروز پاره‌ای مشکلات روحی و روانی برای خود و دو دخترش ( روت، تیلی) شده به بن‌بست رسیده و روز به روز از زندگی ناامید می‌شود. در این میان تیلی دختر کوچک خانواده در جریان آزمایش علمی خود: «اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنین کره ماه» به ابعادی پر معنا از وجود انسان بر روی کره خاکی پی برده و دوباره امید را به خانواده خود، و شاید جهان بازمی‌گرداند .

پل زیندل این نمایشنامه را تحت تاثیر نمایش نامه "باغ وحش شیشه ای" تنسی ویلیامز نوشته است .

کارگردانی این نمایش را "علی پوریان بر عهده دارد و اسماعیل گلچینی تهیه کننده و مهدی ولیزاده دستیار کارگردان هستند .

همچنین سعیده حامد در نقش بئاتریس، محمد بابایی در نقش مامانی، نازلی برهانی در نقش روت، دریا باژن در نقش تیلی، باران مقدم در نقش جانیس، بازیگران این نمایش هستند .

فرهاد حق سالمی آهنگساز، سارا فرح وش طراح لباس، مینا پناهی طراح گریم، فرزانه کامگاری منشی صحنه، شکوفه قریشی طراح پوستر، پیام عابدینی عکاس پشت صحنه، حسام کاظمی، علی جمالی، محمد امین داروییان در بخش ساخت دکور، آیرین فرهمند و حوریا جمالیان نورپرداز، صمد علیزاده ساخت تیزر و اکبر شریعت مشاور کارگردان از دیگر عوامل این نمایش هستند .

این نمایش از اول تا پانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۶:۳۰ عصر در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار