بازدید مدیر آموزش وپرورش کاشمر ازنمایشگاه دست سازه های دانش آموزی آمنه

خبرگزاری پانا: نمایشگاه توانمندی ها و دست سازه های دانش آموزان هنرستان دخترانه کار دانش دخترانه آمنه در سالن اجتماعات این هنرستان برپا شده است.

کد مطلب: ۳۴۰۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ به مناسبت هفته معرفی مشاغل ودر آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم،با حضور مدیر آموزش وپرورش وجمعی ازمعاونین وکارشناسان اداری ،نمایشگاه توانمندی ها و دست سازه های دانش آموزان هنرستان دخترانه کار دانش آمنهکه در سالن اجتماعات این هنرستان برپا شده است .
این نمایشگاه شامل بخشهای متنوعی از دست سازه های دانش اموزان هنرستان دخترانه کار دانش آمنهمی باشد .
مسئولین از غرفه ها ی طراحی،معرق،گرافیک ،معماری ولباس و....بازدید نمودند در هر یک از غرفه ها مسئول نمایشگاه هنرستان توضیحاتی در باره محصولاتشان عنوان می کرد که مورد توجه قرار گرفت .

"کبریایی" مدیر هنرستان کاردانش آمنه در رابطه با برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش و همکاری کلیه عزیزان همکار و دانش اموزان هنرستان می باشد که تلاش بی وقفه در هدف بالا بردن توانمندیها و مهارت های دانش اموزان صورت گرفته و به شکر خدا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

ایرج سعادتمند درحاشیه این افتتاحیه از كلیه هنر آموزان، معاونین، سرپرستان بخش، و همكارانی كه در نمایشگاه زحمت كشیده اند به ویژه هنرجویان تشكر کرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان هفته آینده برای بازدید دانش آموزان دختر كلیه مدارس دایر و می توانند از دست سازه های هنرجویان بازدید به عمل آورند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار