مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس خبر داد:

اعزام گروه رباتیک فارس به اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی

خبرگزاری پانا: مدیرکل مرکز فنی و حرفه‌ای فارس گفت: گروه دو نفره از این استان برای شرکت در مسابقات جهانی رباتیک که در برزیل برگزار می‌شود به اردوی ملی دعوت ‌شده‌اند.

کد مطلب: ۳۴۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مرتضی مبرایی اظهار داشت: مسابقات رباتیک جهانی هر دو سال یک‌بار با حضور کشورهای جهان برگزار می‌شود و گروه دونفره رباتیک فارس برای حضور مقتدرانه در این دوره از مسابقات به اردوی شش ماهه اعزام‌ شده‌اند.

وی از برگزاری مسابقات کشوری جشنواره عکس با عنوان ایران سرای من در استان فارس خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند عکس‌های خود را در زمینه‌های طبیعت، معماری و فرهنگ تا 26 خردادماه امسال ارسال و برای کسب هرگونه اطلاع از برگزاری این مسابقه به سایت «فوتو آی آر دات کام» مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام این اداره کل گفت: مرکز سنجش با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و مرکز هتل‌داری با 7 هزار مترمربع مساحت و 8 میلیارد تومان اعتبار تنها پروژه نیمه‌تمام مصوبات سفر دولت وقت بود که با تأمین اعتبار، این پروژه‌ها نیز به بهره‌برد ای می‌رسد.

مبرایی بیان داشت: از مجموع تعهدات و عملکرد مؤسسات کارآموزی استان فارس در سال گذشته که 17 میلیون و 220 هزار نفرساعت بود با تلاش‌های انجام‌شده در بخش خواهران 11 میلیون و 976 نفرساعت و برادران 5 میلیون و 496 هزار نفرساعت این رقم به 17 میلیون و 472 هزار نفرساعت افزایش‌ یافته است.

وی اضافه کرد: در بخش تعهدات دولتی نیز در سال گذشته از 8 میلیون و 600 هزار نفرساعت موظفی به 8 میلیون و 720 هزار نفرساعت در بخش‌های ثابت، سیار، صنایع و صنوف، جوار دانشگاه، روستایی و عشایری، زندان‌ها، پادگان‌ها، سکونتگاه‌های غیررسمی و کمپ‌های ترک اعتیاد بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان داشت: عملکرد اداره سنجش و ارزشیابی این اداره کل از مجموع 120 هزار و 800 نفر آزمون‌های هماهنگ 104 هزار نفر، آزمون‌های تفاهم‌نامه، 5 هزار و 800 نفر، صنعت ساختمان، 8 هزار و 500 و آزمون‌های ادواری 2 هزار و 100 نفر در 28 مرحله انجام‌ گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار