شهردار فرون آباد خبر داد:

اصلاح روشنایی بلوار 35 متری امام خمینی (ره) شهر فرون آباد

خبرگزاری پانا: شهردار فرون آباد از تأمین روشنایی بلوار 35 متری امام خمینی (ره) شهر فرون آباد خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، ایرج گودرزی راد گفت: نورپردازی مطلوب و در حد نیاز در معابر ضمن جلوگیری از هزینه‌های اضافی و مصرف بی‌رویه انرژی نه تنها از نظر تردد روان و ایمن وسایل نقلیه، آمد و شد افراد پیاده و زیبایی و جذابیت محیط اهمیت دارد، بلكه از جنبه كاهش جرائم و بزهكاری‌ها نیز حائز ارزش و درخور توجه است.

وی با اشاره به تأمین روشنایی بلوار امام خمینی (ره) اظهار کرد: تأمین روشنایی در این بلوار و اتمام عملیات تأمین برق سرتا سر این بلوار در راستای بهبود مبلمان شهری صورت گرفته است.

گودرزی در ادامه افزود: این عملیات شامل پی کنی، کاشت تیر جدید به تعداد 44 عدد، حذف و برش پایه قدیمی، کابل کشی زمینی و نصب چراغ‌های هوایی با هزینه 2.550.000.000 ریال به منظور رفاه حال شهروندان انجام شده است .

وی اظهار کرد: زیباسازی شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی از جمله مواردی است که شهرداری وظیفه دارد در کنار سایر برنامه های خود به آن اهمیت ویژه ای بدهد.

شهردار فرون آباد در ادامه خاطرنشان کرد: فرآیند زیباسازی که بخشی از آن در روشنایی معابر خلاصه می شود، در روحیه شهروندان تاثیر مستقیمی دارد.

وی با بیان اینکه روشنایی خیابانهای سطح شهر علی رغم زیبایی موجب احساس امنیت بیشتر شهروندان در شب می شود، بیان داشت: به امید خداوند متعال اجرای طرح روشنایی معابر با تعویض پایه چراغهای فرسوده معابر اصلی و همچنین نصب پایه چراغ در معابر مورد نیاز از جمله اقداماتی است که در برنامه سال جدید تعریف شده است.

گودرزی تاکید کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین روشنایی شهر، درصدد هستیم تا با زیبا سازی منظر شهری تمایل شهروندان به پیاده روی را افزایش دهیم .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار