فرصت 20 روزه جهت ثبت‌نام سوخت کلیه رانندگان خودروی دیزلی

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل باردرون شهری وحومه شهرداری مشهد ازارائه خدمات ویژه به بانوان فعال درحوزه حمل ونقل باردرون شهری همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن خبرداد.

کد مطلب: ۳۳۹۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص سهمیه‌بندی سوخت ناوگان دیزلی بر اساس پیمایش بیان کرد: با توجه به ابلاغیه دفتر حمل و نقل عمومی ترافیک شهری، تخصیص سوخت به کلیه دارندگان ناوگان حمل بار دیزلی ثبت‌نام شده در سامانه navganbari.irصورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: دارندگان این ناوگان تا 20 اردیبهشت‌ماه مهلت دارند نسبت به ساماندهی و ثبت‌نام اقدام نمایند ضمن این که در مرحله نخست، سوخت گازوئیل به افرادی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت‌نام کنند.
علوی مقدم یادآورشد:در مرحله اول اصلاح سهمیه های سوخت ،سهمیه ناوگان و وسایل نقلیه ای که ساماندهی نگردیده اند حذف وجهت ناوگان ثبت نام شده سهمیه خاص تخصیص می یابد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار درون شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: در مرحله دوم این طرح، امکانات لازم پیمایش درون خودروها نصب خواهد شد.
علوی‌مقدم افزود: از تمامی رانندگان دیزل بالای سه و نیم تن، سه و نیم تا 6 تن و نیز بالای 10 تن که در حوزه حمل و نقل بار شهری فعالیت دارند، تقاضا می‌شود برای این که سهمیه سوخت وسیله نقلیه آن ها پایدار باشد، تا 20 اردیبهشت‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی در ادامه گفت: این دسته از رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3348372 تماس حاصل نمایند یا به صورت حضوری به انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان غدیر، طبقه همکف، واحد اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مراجعه کنند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و بار درون شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: افراد با همراه داشتن کارت ، سند ماشین و کپی مدارک شناسایی ، به سازمان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار