امام جمعه لامرد خطاب به مسئولین:

مردم و نخبگان را از خدمات دولت آگاه سازید

خبرگزاری پانا: امام جمعه لامرد گفت:خدمات و تلاش های مسئولین باید صادقانه باشد، مسئولین باید مردم و نخبگان را از خدمات دولت آگاه کنند تا این وحدت و همدلی قوی تر باشد.

کد مطلب: ۳۳۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به اینکه «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» فقط یک شعار نیست، اظهار کرد: مردم باید سعی کنند این شعار را به مرحله عمل برسانند.

امام جمعه لامرد خواستار شد: مسئولین تلاش کنند حقوق متقابل ملت و دولت را رعایت کنند، ملت و دولت اگر در کنار یک دیگر باشند می توانند مشکلات جامعه را حل کنند.

هاشمی شهیدی گفت: خدمات و تلاش های مسئولین باید صادقانه باشد، مسئولین باید مردم و نخبگان را از خدمات دولت آگاه کنند تا این وحدت و همدلی قوی تر باشد.

وی خطاب به مردم گفت: شرط موفقیت مردم، همراه بودن با دولت است تا که بتوانیم در کنار یکدیگر به اهداف کشور برسیم و مشکلات را حل کنیم.

فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور دیگر سخنان هاشمی شهیدی قرار گرفت و وی با بیان اینکه بسیج، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی باید آماده مقابله با هر نوع مشکل باشند، اذعان کرد: امنیت امروز کشور و آرامش جامعه را مرهون تلاش های شبانه روزی نهاد های امنیتی و انتظامی کشور هستیم.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک ارتش قدرتمند و متحد دانست و گفت: دشمنان زیادی به دنبال نابودی ارتش کشور بودند اما امروز شاهد موفقیت ها و قدرمتندی این نهاد کشورمان در خاورمیانه هستیم.

هاشمی شهیدی قدرت و دستاورد های سپاه پاسداران را اثر گذار برشمرد و بیان کرد: سپاه پاسدارن و ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه در کنار هم توانسته اند قدرت با عظمتی را به نمایش بگذارند به طوری که کشور های دیگر حتی خواب تجاوز به خاک های ایران را هم نمی توانند ببینند.

خطیب نماز جمعه لامرد وحدت را عامل پیروزی جامعه در تمامی شرایط دانست و تصریح کرد: با وجود شیاطینی همچون آمریکا، مردم جامعه ما با حفظ وحدت و دینداری توانسته اند بسیار خوب زندگی کنند.

وی بسیج را یک قدرت بی بدیل عنوان کرد و گفت: در اوایل انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در مبارزه با گروهک های ضد انقلاب عملکرد خوبی را نشان داده و همچنین تلاش ها و خدمات بسیاری در محور های فرهنگی و عمرانی انجام داده است.

هاشمی‌شهیدی الگو برداری یمن از انقلاب اسلامی را رمز موفقیت و وحدت امروز این کشور دانست و گفت: مردم یمن خواستار استقلال خودشان و کشورشان هستند.

خبرنگار/سید محمد حقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار