فرماندار تهران عنوان کرد؛

ضرب‌الاجل به سازمان‌ها برای معرفی نیروهای قرارگاه فوریت‌های اجتماعی

خبرگزاری پانا: فرماندار تهران دستور داد تا به منظور تشکیل هرچه سریع‌تر قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریت‌های خدمات اجتماعی، دستگاه‌های ذیربط نیرو‌های تام الاختیار خود را تا 15 اردیبهشت ماه به فرمانداری تهران معرفی کنند.

کد مطلب: ۳۳۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عیسی فرهادی معاون استاندار در جلسه تشریح عملکرد قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریت‌های خدمات اجتماعی شهر تهران گفت: از صفر تا صد هزینه‌های دستگاههایی که از این قرار‌گاه بیرون می‌فرستند بر عهده خود‌ همان دستگاه است و اعتبار جدیدی برای آن تعیین نمی‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند از نیروهای موجود خود برای تشریح عملکرد قرار‌گاه مدیریت و راهبردی فوریتهای خدمات اجتماعی شهر تهران نماینده معرفی کنند و پایان کار این قرار‌گاه زمانی خواهد بود که معضلات اجتماعی رفع شود.

فرماندار تهران گفت: برای نیروهایی که به این قرار‌گاه اعزام می‌شوند هیچ اعتباری به هیچ کدام از دستگاه‌ها افزوده نخواهد شد و دستگاههای که در این امر فعالیت دارند باید از‌ همان اعتباری که برای رفع آسیبهای اجتماعی در نظر گرفته بودند هزینه کنند.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبار برای این قرار‌گاه از سوی شهرداری تامین می‌شود که ساختمان و تجهیزات لازم را تامین خواهد کرد. البته دستگاههای متولی نیز باید در این زمینه تا آنجا که قانون برایشان تعریف کرده کمک کنند.

وی تاکیدکرد: مصوب می‌شود تا آخر اردیبهشت ساختمان قرارگاه توسط شهرداری مشخص شود و دبیر خانه متشکل از اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری فعالیت خود را در این زمینه انجام دهد همچنین لازم است دستورالعمل برای همه دستگاههای عضو ارسال شود.

فرهادی با اشاره به اینکه افراد ثابت توسط دستگاه‌ها برای عضویت در قرار‌گاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه باید به فرمانداری معرفی شوند گفت: افراد معرفی شده باید ثابت و نماینده تام الاختیار دستگاه خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار