انجام عملیات کف پوش گذاری در سه هزار و 800 متر مربع در آرامستان ساوه

خبرگزاری پانا: مدیر آرامستان بهشت رضوان ساوه گفت: با آغاز عملیات ساماندهی این آرامستان، سه هزار و 800 متر مربع کف پوش گذاری در پیاده راه های این مکان با هدف بهبود كیفیت خدمات به مردم انجام شد.

کد مطلب: ۳۳۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

هادی هنرمند در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: همچنین با اجرای عملیات ساماندهی این آرامستان 250 سرویس خاکریزی برای زیرسازی، 361 متر جدول گذاری، 18 سرویس نخاله برداری و کاشت نهال و توسعه فضای سبز در این مجموعه صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهروندان به خاطر مسائل معنوی شاید چند ساعتی را بخواهند در طول هفته در آرامستان ها و در کنار عزیزان از دست رفته خود حضور داشته باشند باید محیط آرامستان ها از فضایی معنوی همراه با آرامش برای آنان برخوردار باشد.
مدیر آرامستان بهشت رضوان ساوه با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در آرامستان‌ها و بقاع متبرکه جزء نیازهای اساسی مردم ‏است، اظهار داشت: آرامستان بهشت رضوان ساوه با مساحت 100 هکتار شامل قطعات عمومی، اختصاصی، خانوادگی، شهدا، هنرمندان و کودکان است و در حال حاضر حدود 1700 قبر عمومی در 6 قطعه در آن ساخته شده است.
به گفته هنرمند این آرامستان مجهز به سالن معراج، مسجد، سالن سوگواری، کارگاه سنگ بری، فروشگاه گل و گیاه و احداث مجتمع خدماتی، رفاهی است که روند تکمیل آن طی مراحل مختلف انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ایجاد فضای سبز مناسب برای تلطیف فضای این مکان ابراز داشت: در نظر داریم مجموعه آرامستان بهشت رضوان ساوه را به کارکردی فراتر از گورستان تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار