نائب رئیس كمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز:

85 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی شهر شیراز در ایام نوروز تکمیل شد

خبرگزاری پانا: نائب رئیس كمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر شیراز گفت: آمار مسافران نوروزی در شیراز 10 درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۳۳۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم شعرا در اولین جلسه علنی شورا در سال 94، اعلام كرد: در نوروز امسال با چهار میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی، جدا از مهمانسرای ادارات و منازل شخصی، شاهد رشد 10 درصدی مسافر نسبت به سال قبل بودیم.

نائب رئیس كمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر شیرازگفت: بالغ بر یک و نیم میلیون نفر مسافران نوروزی در مدارس اسکان داده شده بودند که از این حیث رتبه اول استان‌ها را به خود اختصاص دادیم.

شعرا با بیان اینکه قریب به 85 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی شهر شیراز در ایام نوروز تکمیل شد، این مهم را نشان‌دهنده استقبال بیشتر مسافران از مدارس و مراکز اقامتی شهرداری با توجه به هزینه پایین آنها دانست و گفت: بازدید دو میلیون و 90 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی در نوروز امسال قابل توجه بوده و نوید خوبی برای برنامه ریزی‌های آینده می‌دهد.

وی ادامه داد: براساس آمار سازمان پزشکی قانون استان فارس در چهار دوره سال‌های 90 تا 93 در زمینه تلفات جانی بین استان‌های کشور مقام اول را با 422 نفر جان باخته كسب كرده است.

شعرا این موضوع را شایسته استان فارس و شهر شیراز ندانست و خواستار توجه جدی مسئولان به آن شد.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: ویژگی‌های ارزنده شیراز فرصت مناسبی است تا دولتمردان، سرمایه گذاران و نمایندگان مردم دست به دست هم بدهند تا گردشگری را جایگزین چالش‌های پیش رو استان که موجب تعطیلی صنایع با بالا رفتن بیکاری و عدم اشتغال و ازدواج جوانان شده، بکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار