آغاز اجرای عمومی نمایش «دومینو» با حضور بهاره رهنما

خبرگزاری پانا:نمایش «دومینو» به نویسندگی محسن زمانی و کارگردانی مهتاب صفدری، عصر یکشنبه 16 فروردین با حضور بهاره رهنما، اجرای عمومی خود را در تالار استاد انتظامی خانه هرمندان آغاز کرد.

کد مطلب: ۳۳۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

در مراسم افتتاح نمایش «دومینو» که اولین اجرای خود را دیشب در حضور هنردوستان و اهالی رسانه آغاز کرد، بهاره رهنما حضور یافت.
رهنما در جمع تماشاگران اولین اجرای این نمایش گفت: « همیشه از یازگشت جوانانی که به ایران برمی‌گردند و بعد از درس خواندن در کشور خودشان کار می‌کنند، خوشحال می‌شوم.»
وی ادامه داد: «سالن انتظامی خانه هنرمندان برای من یادآور خاطره‌های خوب است. زیرا اولین نمایشی که کارگردانی کردم، در همین سالن روی صحنه رفت. مطمئنم برای این گروه تئاتری نیز خاطره‌انگیز خواهد بود.»
این بازیگر و کارگردان تئاتر افزود: «امیدوارم در آغاز سال جدید، این سالن خوب، مملو از خیر و برکت برای این گروه اجرایی و نمام کارگردان‌های جوان باشد. مخصوصاً خانم‌ها که در این شرایط سخت، تئاتر کار می‌کنند.»
«دومینو» داستان سه خانواده از یک شهر است که نه یکدیگر را می‌شناسند و نه حتی از وجود هم با خبرند، اما سرنوشت، زندگی آن‌ها را از طریق حوادثی بی‌اهمیت و حتی مضحک چنان به هم پیوند می‌دهد که تأثیرات عمیق و سرنوشت‌سازی بر زندگی هم می‌گذارند.
در این نمایش، سینا کرمی، ارسطو خوش‌رزم، سهیل قنادان، امیرمحمدی، طا‌ها محمدی، فاطیما نوفلی، کیارش اردشیرپور، شایان فصیح‌زاده، هانیه صالحی و علی احمدی به ایفای نقش می‌پردازند.
«دومینو» به نویسندگی محسن زمانی و کارگردانی مهتاب صفدری تا چهارم اردیبهشت ماه ساعت 18 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار