ساعت کاری موزه‌ ملک در سال جدید مشخص شد

خبرگزاری پانا: کتابخانه و موزه ملی ملک در نیمه نخست سال 1394 از ساعت 8:15 تا ساعت 16:45 به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان، خدمات‌رسانی فرهنگی خواهد کرد.

کد مطلب: ۳۳۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، دوستداران کتاب و آثار موزه‌ای، پژوهشگران و گردشگران در شش ماهه نخست امسال هر روز به غیر از جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، از ساعت 8:15 تا 16:45 (روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 15:45) می‌توانند از خدمات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه آستان قدس رضوی بهره بگیرند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی چگونگی بهره‌گیری مناسب‌تر از خدمات تالارهای کتابخانه‌ای و نیز هماهنگی بیش‌تر برای بازدید از تالارهای موزه‌ای می‌توانند با روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به شماره تلفن 66751291 تماس بگیرند.

کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ نسخه‌های نفیس خطی در کشور است که حاج حسین آقا ملک، بازرگان فرهیخته، 78 سال پیش بر آستان قدس رضوی وقف کرده است. این گنجینه اکنون در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» قرار دارد و به دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی خدمات گوناگون فرهنگی می‌رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار