مدیر عامل شرکت شامخ گستر خمین:

بهینه سازی شبکه های توزیع و مدیریت مصرف برق اولیت اصلی است

خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت شامخ گستر خمین گفت: بهینه سازی شبکه های توزیع در راستای اعتلا صنعت برق و مدیریت مصرف انرژی از اصول اصلی کار این شرکت است.

کد مطلب: ۳۲۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: شرکت شامخ نیرو گستر در راستای خدمت رسانی به صنعت برق و با هدف اصلی احداث و بهینه سازی شبکه های توزیع در استان مرکزی فعالیت خود را آغاز نمود.

وی افزود: شرکت شامخ گستر در تمامی شهرهای استان فعال می باشد و علاوه بر فعالیت در زمینه شبکه های توزیع خدمات دیگری نیز در راستای اعتلا صنعت برق ارائه می دهد.

کار آفرین رشته ی صنعت برق ادامه داد: انجام کلیه عملیات پژوهشی، طراحی، اجرا، ساخت، تولید، بهره برداری، نظارت، کنترل، تست، نگهداری، تعمیرات، واردات و صادرات در ارتباط با صنایع نیروگاهی، تاسیسات تولید همزمان برق، گرمایش و سرمایش CHP و CCHP نیروگاه های تولید پراکنده و نیروگاه های انرژی تجدید پذیر، پست و تابلوهای فشار قوی، متوسط و ضعیف، خطوط انتقال نیرو فشار قوی، متوسط و ضعیف، به صورت خط گرم و بدون ولتاژ، سیستم های اتوماسیون و ابزار دقیق، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی صنایع و منازل مسکونی، سیستم های حفاظتی و مداربسته، تاسیسات برق اضطراری و هوشمند سازی از اصلی ترین هدف در راه اندازی این شرکت بشمار می رود.

محمدی بیان کرد: مشاوره در زمینه بازار برق، بازرگانی، تجارت انرژی و مدیریت مصرف انرژی و انجام کلیه عملیات تجاری و بازرگانی از قبیل صادرات و واردات، شرکت در بورس و فرابورس و اخذ نمایندگی انواع خدمات و تجهیزات مرتبط با صنعت برق نیز از اهداف جانبی شرکت صنعت برق شامخ گستر محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار