مدیر عامل سازمان آتش نشانی رباط کریم خبر داد:

فرهنگ سازی گسترده آتش نشانی رباط کریم در چهار شنبه آخر سال

خبرگزاری پانا: فرهنگ سازی گسترده آتش نشانی رباط کریم در چهار شنبه آخر سال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم در آستانه سال نو و آخرین چهارشنبه سال با ارائه فرهنگ سازی لازم از طرق مختلف و برنامه‌های آموزشی و پیشگیری ؛به استقبال این سنت دیرینه میرود .

کد مطلب: ۳۲۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، فرهنگ سازی گسترده آتش نشانی رباط کریم در چهار شنبه آخر سال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط کریم در آستانه سال نو و آخرین چهارشنبه سال با ارائه فرهنگ سازی لازم از طرق مختلف و برنامه‌های آموزشی و پیشگیری ؛به استقبال این سنت دیرینه میرود .

سید رضا موسوی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی رباط کریم، اظهار کرد: آگاه سازی و دادن هشدارهای لازم به شهروندان خصوصاً دانش آموزان از خطرات ناشی از بی احتیاطی در استفاده از مواد آتش زا از مهمترین برنامه های پیش رو این سازمان در چهارشنبه آخر سال است.

وی افزود: جوانان امروز برای زنده نگه داشتن این سنت کارهای بسیار خطرناکی را انجام میدهند از جمله استفاده نادرست از مواد آتش زا که باعث وارد آمدن صدمات و آسیب های جدی برای فرد و سایرین هنگام برگزاری آیین چهارشنبه سوری میگردد.

موسوی ادامه داد : این سازمان با تهیه کلیپ های آموزشی و پیشگیری و پخش در تلویزیون شهری تاثیرات مخرب استفاده از مواد آتش زا را به خانواده ها و شهروندان اطلاع رسانی کرده است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رباط کریم در سخنان پایانی خود گفت : امیدوارم شهروندان عزیز توصیه های ایمنی را جدی گرفته ضمن رعایت حال بیماران و خانواده ها در این روز به سلامتی خود و دیگران بیاندیشند.

/خبر: سپیده شجاعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار