فرمانده انتظامی پاکدشت

مردم پاکدشت شایسته برخورداری ازبهترین امنیت هستند

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: مردم پاکدشت مردمی بسیار خوب، متدین و انقلابی هستند؛ از پلیس حمایت می کنند و شایسته بهترین امنیت هستند.

کد مطلب: ۳۲۷۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ آدینه وند در این رابطه افزود: امروزه دیگر عبور از نزدیکی کلانتری در دلها رعب و وحشت ایجاد نمی کند ،بلکه مردم آن را به عنوان مأمن و پناهگاهی برای رجوع و حل مسائل و مشکلاتشان می نگرند و این بدان معناست که امروز وظیفه نیروی انتظامی تنها رسیدگی به متخلفان و متجاوزان به حقوق دیگران و متهمان و مجرمان در جامعه نیست بلکه رسیدگی به وضعیت اکثریت قریب به اتفاق افراد جامعه است.

وی در رابطه با مردم شهرستان پاکدشت نیز اظهار کرد: مردم شهرستان پاکدشت مردمی بسیار خوب، متدین و انقلابی هستند، از پلیس حمایت می کنند و قدردان زحمات پلیس بوده و هستند؛ بنده هر هفته در مساجد و مدارس می روم و شاهد هستنم که مردم بسیار از عملکرد پلیس رضایت دارند.

آدینه وندادامه داد: مردم پاکدشت شایسته بهترین امنیت هستند و اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس در بحث برخورد با اشرار صورت گرفته است که جزو شاکله های مدیریتی بنده است و هر کجا که خدمت کنم برخورد با اراذل و اوباش و افراد شرور، قمه کشها، عربده کشها و مزاحمان نوامیس مردم در اولویتهای کاری بنده قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهارکرد: حدود ۱۱۰ روز است که در این شهرستان خدمت می کنم که البته چند سال قبل هم در کنار فرماندهی اسبق شهرستان، افتخار خدمت این مردم شریف را داشتم.

وی بیان داشت: در بحث امنیتی، پاکدشت به مطلوبیت نسبی رسیده است و پیگیری های لازمی برای برقراری احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی در حال انجام است؛ اولویت ما طبق برنامه، برخورد با اراذل و اوباش، اشرار و اخلال گران در امنیت مردم است.

سرهنگ آدینه وند ادامه داد: اولویت دوم برخورد با جرائم خشن به عنف و برخورد با سارقین است که در دو مقوله پیشگیری از سرقت و افزایش کشفیات سرقت پیگیری هایی انجام می دهیم که انشاءالله به خوبی انجام می شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ پیشگیری از سرقت باید نهادینه شود و انشاءالله همه نهادها و ارگانها و مردم شهرستان همکاری می کنند؛ قرارگاه مبارزه با سرقت را در شهرستان تشکیل دادیم و پیگیر هستیم که امنیت شهروندان را ارتقا دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اضافه کرد: مقوله بعدی ترافیک است که از مواردی است که مردم خیلی پیگیر هستند؛ بحث نظم امنیتی و ترافیک شهر را پیگیری می کنیم تا به وضع مطلوب برسد.

وی تصریح کرد: مورد بعدی، مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر است که اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است؛ بحث حقوق شهروندی مردم، آموزش پرسنل، افزایش راندمان کاری پلیس ۱۱۰ نیز از اولویت ها محسوب می شود.

آدینه وند افزود: تعامل با مسئولان، ائمه جمعه، فرماندار، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، دادستان، فرمانده سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار خوب است و با هماهنگی این مسئولان، امیدواریم بتوانیم امنیت کامل را تقدیم مردم کنیم.

وی عنوان داشت: با توجه به تدابیر سردار فتحی فرمانده ناجا ویژه شرق استان تهران در بحث پیشگیری از سرقت اقدامات بسیار خوبی در قالب بروشور، بنر، هماهنگی با نهادها و ادارات و شورای تأمین شهرستان پاکدشت صورت گرفته و پیگیری های بعدی در بحث فرهنگسازی و نهادینه کردن بحث پیشگیری از سرقت را انجام می دهیم؛ آموزش شهروندان، آموزش نهادها و ارگانهای دولتی، سرکشی مکرر از نقاط آلوده و جرم خیز از اولویت های ماست و روند افزایش سرقت با کاهش خوبی در ارتباط بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: در زمینه سرقت کشفیات خوبی داشته ایم و در ماه گذشته حدود ۷۵ خودرو سرقتی که از شهرستانهای ورامین، پاکدشت، پیشوا، قرچک و تهران سرقت شده بود، در پاکدشت کشف کردیم.

وی یادآور شد: بیش از ۱۰ باند سرقت خودرو و هشت باند سرقت از منازل و اماکن خصوصی کشف شده که این آمار بسیار خوبی در بخث انهدام باندهای سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت است و با روند رو به رشدی که دستگیری سارقین دارد، انشاءالله کاهش سرقت چشمگیری داشته باشیم.

آدینه وند اضافه کرد: حضور پلیس در مساجد، مدارس، ارتباط با اقشار، صنوف مختلف و مردم جدی بوده و همکاری که اینها می توانند در پیشگیری از سرقت داشته باشند مؤثر خواهد بود؛ یکی از اقدامات بسیار خوب پلیس در بحث پیشگیری از سرقت، افزایش توان کشف توسط نیروی انتظامی بوده که با جدیت خوبی پیش می رود.

وی گفت: انهدام چندین باند سرقت سیم کابل برق و مخابرات از اقدامات پلیس آگاهی پاکدشت بود که آگاهی پاکدشت حدود ۱۰ اکیپ که در بحث سرقت کابل فعال بودند را دستگیر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در خصوص شهرک های صنعتی، پلیس در مقوله پیشگیری و دستگیری سارقین اقدامات خوبی انجام داده است و آموزش نگهبانان را پیگیری می کنیم؛ البته وجود یک کلانتری در محدوده سه شهرک صنعتی یک امر ضروری است و باید مسئولان شهرستان و ناجا برنامه ریزی کنند و این موضوع پیگیری شود.

وی در ادامه بیان داشت: روند پیشگیری از سرقت با توجه به آموزشهای ارائه شده و همکاری خوبی که خود صنعتگران و کارخانه داران با پلیس داشته اند وضعیت خوبی است که همین جا باید از مردمی که در شهرک های صنعتی با پلیس همراهی و همکاری می کنند تشکر کرد، چراکه مقوله پیشگیری از سرقت را نهادینه می کنند و حفاظت از اموال را به خوبی انجام می دهند.

سرهنگ آدینه وند افزود: در بحث احساس ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت اجتماعی، با همکاری نهادهای ذیربط اقدامات خوبی انجام شده و با توجه به شاکله مذهبی و سابقه انقلابی که مردم شهرستان پاکدشت دارند و با شهدای گرانقدری که تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند، وضعیت خوب و رو به بهبودی نمایان است.

وی اظهار داشت: البته با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت عمومی حتماً برخورد قانونی اعمال می شود و تعداد پنج نفرشان هم با احکام مقام قضایی در بحث شناسایی شکات احتمالی و انجام تحقیقات محلی به محل برده شدند و در انظار مردم قرار گرفتند و حتماً برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: با کسانی که احساس امنیت مردم را می خواهند خدشه دار کنند برابر قانون و با رعایت حقوق شهروندی و مسائل انتظامی برخورد می شود.

وی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی با حوزه تهران بزرگ و شهرری داریم و در بحث تبادل اخبار و اطلاعات مجرمین هماهنگی های خوبی بین پلیس آگاهی، مواد مخدر و امنیت شهرستان ری و پاکدشت وجود دارد و با این ارتباطات توانسته ایم مجرمین حرفه ای که در اینجا ساکن هستند یا اینکه در تهران ساکن هستند و اینجا جرم انجام داده اند را اعمال قانون کنیم.

آدینه وند تصریح کرد: عملکرد پلیس ۱۱۰ بسیار خوب بوده و افزایش خطوط ۱۱۰ را تا ۱۰ خط جهت بهبود کار و افزایش خدمت رسانی به مردم انجام داده ایم، پلیس ۱۱۰ نماد ناجاست و پیگیری های خوبی در بحث حضور ۱۱۰ انجام شده است؛ این افزایش خطوط ۱۱۰ برای افزایش راندمان و خدمت رسانی بهتر به مردم بوده است.

وی اضافه کرد: آموزش پرسنل و قدرت خدمات رسانی پرسنل، رعایت حقوق شهروندی، توجیه پرسنل، تکریم مردم و حضور به موقع و قاطعانه پلیس، اقدامات خوبی بوده که در بحث ۱۱۰ انجام شده است.

جوانترین فرمانده انتظامی در کشور بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، اقدامات پلیس در بحث آمادگی برای ایام عید، حضور در مراکز تجاری، بازارها و مکانهایی که مردم تردد دارند در ابعاد مختلف ترافیکی و انتظامی پیگیری می شود و عوامل پلیس آگاهی و کارگاهان نیز حضور دارند.

وی افزود: پلیس با همکاری مردم وضعیت امنیت را بهبود خواهد بخشید و از مردم انتظار داریم که مثل همیشه کمک حال پلیس باشند و از این پس همکاریشان با پلیس را بیشتر می کنند.

آدینه وند بر رعایت حقوق شهروندی و حق الناس در ایام پایانی سال تأکید کرد و گفت: پلیس با آمادگی لازم و رعایت کلیه موازین، آمادگی کامل را برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی دارد.

وی اضافه کرد: از مردم خواهش می کنیم که اصول حفاظتی را در بحث پیشگیری از سرقت رعایت کنند و با پلیس همکاری داشته باشند و اگر افراد مشکوک در محلشان دیده می شود با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان داشت: قطعاً هیچ کاری بدون تعامل و همکاری مردم بهبود نمی یابد و از مردم انتظار داریم که در این ایام پایانی سال کمک حال پلیس باشند.

وی افزود: در این مدتی که در پاکدشت خدمت می کنم همه مردم و مسئولان شهرستان همه نوع همکاری را با پلیس داشته اند که از این بابت تشکر و قدردانی می کنم؛ همچنین از خانواده شهدا، مردم پاکدشت، بسیجیان، مسئولان شهرستان، سردار فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ نیکجو جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، که نسبت به بنده نظر مساعد داشتند و باعث شدند که در این شهرستان خدمت کنم، تشکر می کنم و انشاءالله بتوانیم با همکاری مردم امنیت خوبی را تقدیم مردم کنیم.

این مقام انتظامی اضافه کرد: محتاج دعای مردم پاکدشت، خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان هستیم و انتظار داریم که کمک کنند تا امنیت مطلوبی را داشته باشیم زیرا این مردم شایسته بهترین امنیت ها هستند و با توجه با اینکه پایه های انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و مستحکم شده است، امنیت شایسته این مردم است و وظیفه ما نیز به عنوان سرباز و خادم مردم، تقدیم امنیت مطلوب به شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان گفت: اگر شهروندان انتقاد، پیشنهاد و نظری نسبت به رفتار پلیس دارند، می توانند با تلفن ۱۹۷ در میان بگذارند و مطمئن باشند که پاسخگوی مشکلات مردم خواهیم بود.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار