طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنایع تخمیری حمایت می‌شوند

خبرگزاری پانا: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان اول حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنایع تخمیری را منتشر کرد.

کد مطلب: ۳۲۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کارگروه صنایع تخمیری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان اول حمایت از طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنایع تخمیری را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است؛ کارگروه صنایع تخمیری ستاد توسعه زیست فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان که در محور‌های تولید سوخت‌های زیستی، تولید استارترها و پروبیوتیک‌ها، تولید استارترها و پروبیوتیک‌ها، تولید آنزیم‌های صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف مانند خوراک دام و طیور، شوینده، غذایی و بهداشتی، تولید اسیدهای آمینه، تولید اسیدهای آلی، تولید مخمرها و خمیرمایه نان، تولید آنتی بیوتیک‌ها، تولید ویتامین‌ها و ترکیبات مرتبط، تولید زیست پلیمرها مانند صمغ زانتان و تولید زیست امولسیفایرها و میکروجلبک‌ها فعالیت تولیدی، خدماتی یا اجرای فرایند در مقیاس صنعتی دارند حمایت می‌کند.

در فراخوان اول ستاد توسعه زیست فناوری از شرکت‌های خصوصی دعوت شده است که طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب کار برگ مربوط در سایت www.biodc.ir به همراه رزومه شرکت یا شرکت‌های دخیل به دبیرخانه کارگروه به نشانی Fermind@biodc.isti.ir ارسال کنند.

طرح‌های ارسالی باید مبتنی بر فناوری های زیستی باشد و منجر به تولید یک محصول مشخص (کالا یا خدمات) شود و از طریق شرکت یا شرکت‌­های خصوصی پیشنهاد شود؛ همچنین حمایت از طرح‌های منتخب شامل معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی و ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار