معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

افزایش وام ضروری فرهنگیان به 10 میلیون تومان

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان در جیرفت ازافزایش وام ضروری فرهنگیان به 10 میلیون تومان خبرداد.

کد مطلب: ۳۲۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان در جیرفت تأکید کرد: وام ضروری فرهنگیان به 10 میلیون تومان افزایش یابد
محمد محسن بیگی گفت: با توجه به ظرفیت صندوق وام ضروری می توان سالیانه به بیش از 130 میلیارد تومان وام به فرهنگیان از طریق این صندوق پرداخت کرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز تاکید کرد: توجه به شأن فرهنگیان مورد توجه ستاد اسکان نوروزی ادارات آموزش و پروش شهرستان ها و مناطق قرار گیرد.
محسن بیگی بیان داشت: هدف ما استفاده بهینه از امکانات است و باید با مدیریت منابع در صرفه جوی هزینه ها گام برداریم.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 2/98 درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت هزینه های پرسنلی می شود، گفت: صرفه جویی از طریق ساماندهی و بهینه سازی نیروی انسانی در فعالیت های آموزش و پرورش اثر گذار است.
محسن بیگی در جمع مدیران آموزش و پرورش خواستار پیگیری مطالبات به حق فرهنگیان در راستای عزتمندی آنها شد.
وی از تجهیز خودروهای اختصاصی آموزش و پرورش به سیستم GPS در سال آینده خبر داد و بیان داشت: استفاده از خودروهای بخش غیردولتی در مناطقی که زیر ساخت های آن وجود دارد اولویت ماست.
محمد محسن بیگی همچنین از تغییر چارت سازمانی ادارات خبر داد و افزود این تغییر در راستای افزایش بهره وری در راستای کاهش نیروی انسانی و صرفه جویی ادارات صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار