برگزاری مسابقه منطقه ای خوانش احساس واژه ها در آموزش و پرورش کاشمر

خبرگزاری پانا: مسابقه منطقه ای خوانش احساس واژه ها با حضور منتخبین مدارس در سالن کنفرانس آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۳۲۰۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مرحله دوم مسابقه احساس واژه های جشنواره نوجوان خوارزمی چهارشنبه 6 اسفند با شركت 12 نفر از منتخبان مرحله نهایی درسالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد. حضور دانش آموزان در این مرحله نیز همچون مرحله آموزشگاه فعال و پرنشاط و جدی بود . با انتخاب 6 اثر برتر و انجام مرحله خوانش، نفرات برگزیده شهرستان جهت شركت در مرحله قطبی انتخاب خواهند شد .

"جمالی" معاون آموزش متوسطه در این مراسم ضمن خوش آمد و تشکر از عوامل اجرایی مسابقات در مدارس در قسمتی از سخنان خود گفت: نوشته هاست که حس و اندیشه ها را ماندگار می کند و شما دانش آموزان جرات نوشتن و نگهداری حس تان را دارید

مهدی غلامرضاپور کارشناس مسئول متوسطه دوره اول گفت:این مسابقه در سطح مدارس متوسطه دوره اول بین کلیۀ دانش آموزان پایۀ هفتم 46 آموزشگاه متوسطه دوره اول، با خلاقیت و نوآوری وتقویت مهارت دیدن در تصویرخوانی (تصویرنویسی)، نگارش و خوانش ، برای تصویری که در هر مرحله به ایشان ارائه شده شرکت کردند و 12 نفر منتخبین معرفی شده به اداره در این مسابقه شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد انگیزه به منظور رقابت سالم و تشویق دانش آموزان به فعالیت های علمی، ادبی- اهمیت به روش های نوین، علمی و روشمند در فرآیند نوشتن و تولید متن- تقویت قوۀ تخیل، توصیف و تفکر خلاق دانش آموزان- ایجاد زمینه برای آزاد سازی عواطف- دیگرگونه اندیشیدن و دیگرگونه دیدن و دیگرگونه زیستن که حاصل افزایش تجربه ی خواندن -تقویت مهارت های زبانی و فرازبانی درادبیات را عنوان کرد.

غلامرضاپور مراحل اجرایی این مسابقه را 5 مرحله عنوان کرد که از مرحله آموزشگاهی-منطقه ای-قطبی-استانی وکشوری تشکیل شده وبر اساس دستورالعمل اجرایی اقدام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار