طی ۱۰ ماه گذشته در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی صورت گرفت;

اجرای بیش از 666 کیلومتر شبکه گاز برای گاز رسانی به روستاها

خبرگزاری پانا:برای گاز رسانی به مناطق روستایی تا پایان دی ماه سالجاری بیش از 666 کیلومتر شبکه گاز در مناطق کوهستانی ، باتلاقی ، شوره زار و صعب العبور روستایی اجرایی شده است.

کد مطلب: ۳۱۸۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : برابر اعلام آمار منتهی به پایان دی ماه امور سیستم های مدیریت اطلاعات شرکت ملی گاز ایران ، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اجرای بیش از 666 کیلومتر شبکه گاز روستایی همچنان رکورددار اجرای شبکه روستایی در سال جاری است بطوریکه این آمار نسبت به شش ماه نخست سالجاری رشد بیش از دو برابری را نشان می دهد.

ولی اله دینی با عنوان اینکه اجرای شبکه گاز روستایی اکثراً در مناطق کوهستانی ، باتلاقی ، شوره زار و صعب العبور بوده افزود : طی سالجاری 200 روستای استان گازدار و مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته و رقم روستاهای گازدار استان به بیش از 1217 روستا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 234 روستا در دست اجرا می باشد اظهار داشت :‌ تمام روستاهای بالای 20خانوار با جمعیتی بیش از 100نفر استان در صورت تأمین اعتبار از محل بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه 93 مطابق با سیاست های دولت تدبیر و امید و بر اساس ابلاغیه وزارت محترم نفت (ستاد شرکت ملی گاز) تا پایان سال 96 گاز دار خواهند شد.

وی تعداد مشترکین جذب شده روستایی در سالجاری را بیش از 21 هزار مشترک برشمرد و اظهار داشت : تعداد مشترکین استان بیش از یک میلیون 300 هزار مشترک است که از این تعداد 292 هزار و 225 شامل مشترک روستایی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار