روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد:

آموزش و پرورش یزد دخالتی در تور نوروزی خارج از کشور ندارد

خبرگزاری پانا: به دنبال انتقاد برخی نشریات و سایتها از تصمیم آموزش و پرورش یزد برای اعزام فرهنگیان به سفر نوروزی خارج از کشور، این اداره کل، جوابیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۳۱۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد روز دوشنبه در پاسخ به خبر منعکس شده در برخی از نشریات و سایت های خبری پیرامون 'برگزاری تور نوروزی خارج از کشور برای فرهنگیان 'جوابیه ای صادرکرد .

در بخشی از این جوابیه آمده: صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت های طرف قرارداد آن در راستای وظایف خود همه ساله برنامه های متعددی را درحوزه های گوناگون اقتصادی ، فرهنگی ، رفاهی و ...برگزار می کند که اجرای تورهای مسافرتی ازجمله این برنامه هاست .

'از آنجایی که مخاطبین برنامه های فوق ، فرهنگیان شاغل و بازنشسته هستند اطلاع رسانی در این زمینه با درخواست مسئولین صندوق از طریق ادارات آموزش و پرورش صورت می گیرد'.

روابط عمومی آموزش و پرورش یزد اضافه کرده: دراین موضوع نیز آموزش و پرورش استان ، نامه و اطلاعیه شعبه صندوق ذخیره فرهنگیان دراستان یزد را به ادارات تابعه اطلاع رسانی نموده و بدیهی است ادارات آموزش و پرورش استانها هیچگونه دخالتی در برنامه ریزی و برگزاری آن نداشته و ندارند.

در بخشنامه 19 بهمن ماه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان از متقاضیان فرهنگی درخواست کرده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری تور آنتالیا (ترکیه) به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار