معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد:

برگزاری جشن نیكوكاری در فارس با شعار همبستگی

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: امسال همانند سال‌های گذشته جشن نیكوكاری در اسفندماه و با شعار همبستگی، برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۳۱۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد بدری گفت: امسال پیش‌بینی برپایی 5 هزار و 500 پایگاه برای هرچه برگزاری جشن نیكوكاری انجام شده است.
وی با بیان اینكه امسال نیز صدا و سیمای فارس در برگزاری جشن نیكوكاری مشاركت خواهد داشت، اضافه كرد: این پایگاه‌ها با محوریت مساجد و با همراهی سازمان بسیج دانش‌آموزی، اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی در فارس برگزار می‌شود.
بدری زمان برپایی این پایگاه‌ها را هفته احسان و نیكوكاری اعلام و خاطرنشان كرد: یكی از تعالیم ارزشمند اسلام، نیكوكاری و احسان در حق همنوعانی است كه به هر دلیل در شرایط مختلف توان رفع نیازهای مادی روزمره خود را نداشته باشند.
وی اضافه كرد: جشن نیكوكاری بی‌تردید یكی از بزرگترین حركت‌های اجتماعی در ایران اسلامی برای نشان دادن اهتمام آحاد مختلف مردم در رفع نیازهای نیازمندان جامعه در آستانه سال جدید بشمار می‌رود.
بدری با بیان اینكه مردم ایران، یكی از نیكوكارترین مردم جهان محسوب می‌شوند كه درك و همت بالایی در احسان نسبت به همنوعان خود داشته و دارند، گفت: در ایام برگزاری جشن احسان و نیكوكاری، شاهد زیباترین و ماندگارترین تصاویر در زمینه همنوع‌دوستی هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس، همچنین یادآور شد: امسال جشن نیكوكاری از 13 اسفند آغاز خواهد شد و به‌مدت سه روز تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
بدری خاطرنشان كرد: روز ۱۳ اسفند ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس استان، 14 اسفند ویژه جمع‌آوری كمك در پایگاه‌های كمیته امداد و مراكز نیكوكاری و روز 15 اسفند نیز مختص جمع‌آوری كمك‌های مردمی در میعادگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار