فرمانده انتظامی پاکدشت:

راهپیمایی 22 بهمن، نماد وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی پاکدشت، راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور مردم، یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.

کد مطلب: ۳۱۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سلمان آدینه، ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر‌گفت: دهه فجر، دهه خوبی ها است و حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تجدید عهد و میثاق ملت بزرگ ایران با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است.

وی افزود: ملت ایران، دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وحدت، انسجام و اقتدار ملی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

آدینه وند، راهپیمایی 22 بهمن را آزمون بزرگ ملت ایران خواند و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نماد شکوه حضور، وحدت و همدلی مردم است و ملت سرافزار ایران، انشاالله در این همایش اسلامی حضوری پرشور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید در این راهپیمایی با وضو حاضر شد؛ عنوان کرد: با توجه به نقش تاثیر گذار ایران در دنیا، حضور در این راهپیمایی آثار مهمی به همراه دارد و بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس پاکدشت در ادامه ضمن اعلام پوشش انتظامی این همایش اسلامی، اظهار کرد: برای تأمین نظم و امنیت و در راستای رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز 22 بهمن، تدابیر ترافیکی و انضباطی خاصی پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی پاکدشت خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی شهرستان پاکدشت نیز همگام و همصدا با شهروندان در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت می‌کنند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار