مسئول برگزاری نمایشگاه عکس تئاتر فجر شیراز اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب تئاتر در دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز

خبرگزاری پانا: نمایشگاه عکس و کتاب تئاتر در مجموعه ی فرهنگی، هنری حافظ همزمان با آغاز جشنواره تئاتر فجر شیراز دایر شد.

کد مطلب: ۳۱۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدیا علیزاده با بیان اینکه در این نمایشگاه، عکس هایی از نمایش های اجرا شده در دهه های 50 و 60 شیراز به نمایش در آمده، گفت: بخشی از خاطرات مانای روزگاران خوش تئاتر فارس و نیز چهره های ماندگار این هنر فاخر، در قالب این نمایشگاه ارزشمند به تصویر کشیده شده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه عکس تئاتر فجر شیراز همچنین انتخاب برترین های تئاتر آن روزگاران و نیز حضور ستارگان سینما و تئاتر ایران در این عکس ها را از نکات بارز این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که نسل جدید و جوان تئاتر فارس با مشاهده این مجموعه و درک حضور ارزشمند و فعال هنرمندان و پیشکسوتان عرصه ی تئاتر آن زمان، پویایی این هنر فاخر را آن گونه که شایسته و در خور جایگاه تئاتر فارس است، رقم بزنند.
وی نیز از برپایی این نمایشگاه، به پیشنهاد دبیر جشنواره ی فجر شیراز با 85 عنوان کتاب، در زمینه رشته های گوناگون نمایشی خبر داد و افزود: با توجه به عدم دسترسی هنرمندان و کمبود متون و آثار مکتوب نمایشی در استان فارس، بر آن شدیم تا در قالب برگزاری جشنواره ی تئاتر فجر، این نمایشگاه را راه اندازی کنیم.
این نمایشگاه تا نیمه اسفند ماه سال جاری در محل مجموعه ی فرهنگی، هنری حافظ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار