همزمان با دهه فجر

22 پروژه آموزشی و پرورشی در قم افتتاح شد

خبرگزاری پانا: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 22 پروژه آموزشی با حضور نمایندگان مجلس و مسوولان کشوری و استانی در قم به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۳۱۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قم در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: پروژه های مورد نظر شامل 15 پروژه مقاوم سازی ، پنج مورد ساخت مدرسه، یک کارگاه و یک استخر شنا است که برای ساخت آنها 132میلیارد ریال هزینه شده است .

' محسن پورگلیان' با بیان مدارس مقاوم سازی شده در مناطق روستایی شامل کهک،جعفریه،قنوات و جنت آباد قرار گرفته است،افزود: این تعداد واحد آموزشی از 75 کلاس درس و پنج هزار و 460 متر مربع زیر بنا تشکیل که برای آن 19میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است .
وی همچنین هزینه ساخت پنج مدرسه، استخر و کارگاه را 113 میلیارد ریال عنوان کرد، و افزود: این مدارس شامل 62 کلاس درس و زیربنای 12 هزار متر مربع است .
پورگلیان گفت: برای ساخت این مدارس از اعتبارات سفر رهبری به استان درسال 89 و همچنین اعتبارات استانی، ملی، خیرین و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هزینه شده و زمین دو مورد از پروژه های مذکور نیز بوسیله خیرین به آموزش و پرورش استان اهدا شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار