هدف اصلی استکبار تضعیف قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز هدف اصلی استکبار تضعیف قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران است؛ زیرا قدرت دفاعی ما تمام تهدیدهای دشمنان را در اسرع وقت پاسخ می‌دهد.

کد مطلب: ۳۱۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان لرستان ، انجام گرفت، گفت: حماسه 19 بهمن همافران در سال 57 یک حادثه تاریخی و تأثیرگزار بود، کما اینکه همافران ارتش بعد از سال 57 تاکنون هرساله با رهبری بیعت می‌کنند.
وی با بیان این‌که بیعت همافران در آن روز نشان از ایمان و وفاداری آنان به اسلام و رهبری بود، افزود: انقلاب هنوز پیروز نشده بود که اقدام شجاعانه همافران همبستگی ارتش با انقلاب را رسمیت داد و ضربه بزرگی بر رژیم شاه وارد شد.
میرعمادی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح حفظ قدرت دفاعی برتر است که حفظ این برتری در درجه اول آمادگی همه‌جانبه نیروهای مسلح را می‌طلبد.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در تشریح عوامل برتری قدرت دفاعی ایران، یادآور شد: عامل اصلی برتری قدرت دفاعی ما باور و ایمانی است که در نیروهای مسلح وجود دارد؛ زیرا ایمان کارساز است ثبات قدم می‌آورد و شکست‌ناپذیر خواهد شد.
وی عامل دیگر برتری قدرت دفاعی کشور را پیشرفت‌های علمی نظامی دانست و تصریح کرد: امروز انواع تجهیزات سبک نظامی تا تجهیزات سنگین با تکیه بر قدرت علمی نیروهای مسلح بومی شده است که یکی از آن‌ها مسئله قدرت موشکی ایران است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این مطلب که تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس عامل دیگر برتری قدرت دفاعی ایران است، یادآور شد: این قدرت دفاعی ما که از پشتوانه هشت سال دفاع مقدس برخوردار است توانسته است ده‌ها تهدید را از کشور ما حنثی کند.
وی با بیان این‌که قدرت دفاعی ایران توانست اقدامات تجزیه‌طلبانه و خودمختاری‌هایی که در بخش‌هایی از کشور اتفاق افتاد را خنثی کند، اظهار کرد: با وجود مانع تراشی‌هایی که برای حضور نظامی ایران در بعضی جاها کردند، قدرت دفاعی ما امروز گروهک داعش را صدها کیلومتر از مرزهای ایران عقب رانده است.
میرعمادی با بیان این‌که امروز دشمن در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی بر علیه ما شکست خورده است، ادامه داد: امروز سیاستی که زمزمه می‌شود، تضعیف قدرت دفاعی ایران است، کما اینکه امروز در مذاکرات هسته‌ای بیان می‌کنند که توان موشکی ایران باید جز مذاکره قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امروز یکی از وظایف اصلی نیروهای مسلح حفظ قدرت دفاعی برتر است که حفظ این برتری در درجه اول آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح را می طلبد و دشمنان بدانند که قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار