معاون سازمان محیط زیست به پانا خبر داد؛

برخورد بامتخلفان شکار پرندگان شکاری/اعمال قوانین سخت‌گیرانه

خبرگزاری پانا: معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه این سازمان هیچگونه مجوزی برای شکار پرندگان شکاری نمی دهد، گفت: قوانین سخت گیرانه در حوزه شکار اعمال می شود.

کد مطلب: ۳۱۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد علی کیخا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه برای ممنوعیت شکار همواره چالش های فراوانی در کشور داریم، اظهار داشت: مشارکت جوامع محلی در رابطه با شکارهای غیرمجاز به محیط زیست کشور کمک می کند.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست افزود:شکار پرندگان شکاری ارزش افزوده بالایی دارد و این باعث می شود تا عده ای برای شکار این پرندگان اقدام کنند. با توجه به اینکه شکار در کشور انجام می شود پس معتقدیم که تقاضا همچنان برای آن وجود دارد بنابراین نباید این تقاضا را نادیده گرفت که خوشبختانه ما در سازمان اقدامات خوبی را برای این موضوع در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برخورد سازمان محیط زیست با متخلفان شکار پرندگان شکاری گفت: سازمان محیط زیست در این راستا به شدت با متخلفان برخورد می کند و ملاحظات سخت گیرانه ای را برای موضوع شکار پرندگان شکاری تعیین کرده ایم اما کمک مردم به ویژه جوامع محلی به سازمان محیط زیست در برخورد با متخلفان کمک می کند.

کیخا با اشاره به اعمال قوانین سخت گیرانه در حوزه شکار نیز خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست به هیچ فردی مجوز شکار نمی‌ دهد.

این مقام مسئول در سازمان محیط زیست در پایان ابراز امیدواری کرد تا تولید اسلحه های شکاری متوقف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار