تایید درگیری لفظی لئو مسی و لوئیس انریکه

خبرگزاری پانا: بارسلونا در شروع سال جدید میلادی، روزهای پرتنشی را به واسطه اختلاف عقیده مسی و لوئیس انریکه تجربه کرد.

کد مطلب: ۳۱۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نیمکت نشینی مسی در مقابل سوسیداد و سپس درگیری لفظی او با روانشناس بارسا، منجر به غیبت مسی در تمرینات شد که بحران در بارسلونا را به حداکثر رساند. با این حال، چند روز بعد، مسی و انریکه در مصاحبه هایی جداگانه، هرگونه اختلاف بین خودشان را تکذیب کردند و رئیس باشگاه بارسلونا نیز حمایت خود را از کادر فنی و نیز لئو مسی اعلام کرد.

بارسا این روزها از تنش فاصله گرفته و با کسب بردهای متوالی، به ساحل امن رسیده است. جرمی متیو مدافع جدید بارسلونا که تابستان گذشته از والنسیا به این تیم پیوست، در مصاحبه با RMC، در این رابطه گفت:" واقعیت این است که در اولین جلسه تمرینی پس از تعطیلات کریسمس و در بازی تمرینی، یک لحظه مسی کنترل خودش را از دست داد و بخاطر خطایی که روی او اعلام نشد، با انریکه به درگیری لفظی پرداخت . بین این دو، چند کلمه نه چندان جالب رد و بدل شد؛ بطوریکه همه از دیدن این اتفاق متعجب شده بودیم.
کمی بعد، انریکه در رختکن به سمت مسی رفت تا با او صحبت کند و پس از آن نیز همه چیز تمام شد. از این مسائل در هر تیمی ممکن است رخ دهد اما طبیعی است که در تیمی مثل بارسلونا، این اتفاق بیش از حد بزرگنمایی شود."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار