به همت سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی صورت گرفت؛

دیدار تشکل همیاران نماز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

خبرگزاری پانا: دانش آموزان تشکل همیاران نماز سازمان دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند.

کد مطلب: ۳۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به همت سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی تعدادی از دانش آموزان عضو تشکل همیاران نماز با نماینده ولی فقیه در محل دفتر امام جمعه این استان دیدار کردند.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکساله شده است اظهار کرد: در این سند محور تحول نیروی انسانی است، برای این منظور اقدامات خوبی انجام شده و فضاهای آموزشی دچار تحول خوبی شده است.

وی به رویکرد سند تحول اشاره کرد و افزود: در این سند به دانش آموز توجه ویژه ای شده و یکی از رویکرد های سند، پرورش و تربیت دانش آموزان است.

محمد زمانی برگزاری روز مباهله، دعای عرفه، اعتکاف دانش آموزی طرح زلال رحمت را از فعالیت های سازمان دانش آموزی برای غنی سازی دانش آموزان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند از افزایش مدارس قرآنی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 20 مدرسه قرانی و 2 مدرسه ویژه در دوره ابتدایی فعالیت دارند.

وی به جشن محبت اهل بیت اشاره کرد و افزود: این جشن امسال نسبت به سال گذشته بیشتر مورد استقبال دانش آموزان و فرهنگیان قرار گرفته و 53 میلیون تومان در جشن اهل بیت جمع آوری شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار به خصوصیات ائمه جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام جمعه به عنوان نماینده ولایت همان نقشی را دارد كه ایشان در كل كشور و نظام اسلامی دارند.

وی ادامه داد: امام جمعه باید مصلح به صلاح روز باشد و در جامعه امروز ائمه جمعه باید صلاح نرم در دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئول نماز جمعه فرهنگیان باشند، ادامه داد: نماز جمعه پایگاهی است که روح فرهنگ اسلامی در آن تجلی گردد و امام جمعه به مسائل فکری و دینی مردم توجه و هر چه توان دارد در رفع مشکلات مردم تلاش نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار