جانشین سپاه فجر فارس خبر داد:

اجرای طرح خادم شهدا در سپاه فجر فارس

خبرگزاری پانا: جانشین سپاه فجر فارس گفت: با هدف تکریم معنوی از شهدای جنگ تحمیلی اجرای طرح خادم شهدا از سوی سپاه فجر این استان عملیاتی شده است.

کد مطلب: ۳۰۹۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار ابوالفضل گزنی در بیست‌ و یکمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح این استان با موضوع ایراد ضرب و جرح عمدی در سخنانی اظهار داشت: در این طرح هر یک پاسدار با ارائه خدمات، تمام امور مربوط به یک یا دو خانواده‌ شهید را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرحی دیگر به‌نام «حلقه وصل با شهدا» نیز از سوی سپاه عملیاتی می‌شود که با اجرای آن سربازان سپاه در خدمت خانواده شهدا قرار می‌گیرند و امور مربوط به آنان را انجام می‌دهند.
جانشین سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: اگر در نیروهای مسلح سبک زندگی کارکنان را در راستای تحقق اهداف مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دهیم درمجموع فرماندهان، مدیران و مسئولان این استان از مزایای الگوسازی رفتاری بهره‌مند می‌شوند.
گزنی بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح در قالب بهره‌مندی از کلام و منویات مقام معظم رهبری از عوامل مهم تاثیرگذاری است که در سلامت رفتاری کارکنان، ایمان، معرفت به خدا و مسئولیت‌پذیری موثر است.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکرد سپاه فجر فارس توجه به معنویات و تعالی انسانی است، افزود: در سال جاری توسط سپاه فجر فارس 53 جلسه در محضر علما و در راستای تعالی‌بخشی معنوی، سفر به خویشتن در قالب برگزاری اردوهای فرهنگی و معنوی و سفر به قم و مشهد اجرا شده است.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: تکریم معنوی پاسداران و سربازان در یگان‌ها و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس با اعزام کاروان راهیان نور، فعال کردن 85 کمیسیون پیشگیری از وقوع جرم در قالب 369 هزار نفرساعت و کاهش 80 درصدی وقوع ضرب و جرح از دیگر فعالیت‌ها ما در سال جاری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار