اولین اثر دوازدهمین جشنواره داستان نویسی رضوی دریافت شد

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال اولین اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره داستان نویسی رضوی خبرداد.

کد مطلب: ۳۰۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی افزود:عالمه مبینی 34 ساله از استان کهکیلویه وبویراحمد اولین ارسال کننده اثر به یازدهمین جشنواره داستان نویسی رضوی است.

وی با بیان اینکه این شرکت کننده در بخش داستان کوتاه کوتاه شرکت نموده است افزود: دوازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی کبوتر حرم از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع)به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین امام مهربان، عالم آل محمّد(ص) حضرت علی بن موسی الرضا(ع)وکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت، با رویکردی جدید برگزار می شود .

وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)،شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثاررا از مهمترین اهداف این جشنواره ذکر کرد .

سوقندی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش داستان بلند، داستان کوتاه،داستان کوتاه کوتاه برگزار می شود اظهار داشت: در سه گروه سنی نوجوان (12 تا 18 سال)،جوان (18 تا 30 سال) وبزرگسال (30 سال به بالا) برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این دوره از چشنواره می توانند آثار خودرا به نشانی semnan.shamstoo.ir ارسال نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار