امام جمعه هشترود:

وضعیت فرهنگ دینی در مراکز آموزشی شهرستان هشترود رضایت بخش نیست‎

خبرگزاری پانا:امام جمعه هشترود گفت: محصل و دانشجو علاوه بر تحصیل علم و گذراندن دروس معمول باید از لحاظ فرهنگی و دینی نیز تقویت شود و رعایت شئون و ارزشهای اسلامی در بین دانش آموزان و دانشجویان کاملاً مشهود باشد.

کد مطلب: ۳۰۱۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان یکی از دغدغه های جامعه و مردم را ضعف توجه به موضوعات و رفتار دینی و اسلامی در مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها دانست.
وی با بیان اینکه نتیجه این ضعف و سهل انگاری در این مراکز ظهور و بروز انواع مسایل و مشکلات اجتماعی خواهد بود، افزود: توجه به موضوعات دینی و اسلامی در جامعه تابع دستورالعمل و آیین نامه و بخشنامه از سطوح بالاتر اداری نیست.
وی ادامه داد: در این زمینه همه افراد مسئولند و نباید منتظر دستور دولتی باشند، مسئولان مختلف خودشان باید در این زمینه دلسوز و پاسخگو بوده و برای بهبود اوضاع فرهنگی مراکز آموزشی اقدام کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی هشترود ضمن تاکید بر رضایت بخش نبودن فرهنگ دینی در مراکز آموزشی اظهار کرد: محصل و دانشجو علاوه بر تحصیل علم و گذراندن دروس معمول باید از لحاظ فرهنگی و دینی نیز تقویت شود و رعایت شئون و ارزش های اسلامی در بین دانش آموزان و دانشجویان کاملاً مشهود باشد.
حجت الاسلام رشادی رعایت نکردن احکام و شئون و فرایض دینی توسط دانشجویان را یکی از مهمترین نگرانی های والدین دانست و بیان کرد: وارثان جامعه اسلامی باید افرادی متدین و پایبند به روش، بینش و رفتار اسلامی باشند و هدف مسئولان مراکز آموزشی باید تربیت و پرورش چنین افرادی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار