پانا گزارش می دهد؛

برگزاری اولین دوره آموزش خبرنگاری در مُهر

خبرگزاری پانا: به همت سازمان دانش آموزی شهرستان مهر، اولین دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان علاقه مند در شهر مهر برگزار شد.

کد مطلب: ۳۰۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم فریدونی نژاد در افتتاحیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره خبرنگاری تربیت دانش آموزان علاقه مند به حرفه خبرنگاری و عکاسی و جهت فعالیت در خبرگزاری پانا بود و در این کارگاه دانش آموزان با اصول اولیه خبر نویسی و عکاسی آشنا شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان مهر پویا تر کردن خبرگزاری پانا و شناسایی استعداد های موجود در شهرستان مهر و انعکاس بیشتر اخبار شهرستان را هدف دیگر برگزاری این دوره دانست و اذعان کرد: این کارگاه آموزشی تنها کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا نخواهد بود و ما در حال برنامه ریزی برای اجرا کارگاه های دیگر در آینده ای نزدیک خواهیم بود .

وی خبرنگاری را شغلی حساس و تاثیرگذار خواند و گفت: دانش آموزان از این بستر ایجاد شده برای کسب مهارت و همچنین بالابردن جایگاه اجتماعی خود استفاده کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام توان خود را برای تامین نیازهای راه اندازی دفتر خبرگزاری در شهرستان به کار خواهیم بست، خطاب به دانش آموزان علاقه مند گفت: با کسب مهارت لازم و همچنین حضور و استمرار در فعالیت، بدنبال انعکاس اخبار شهرستانی باشید و پا را از فعالیت های در سطح مدارس فراتر بگذارید.

در کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری خبرگزاری پانا، اصول و کلیات خبرنویسی توسط غفور رحیمی از روزنامه نگاران و رسم الخط خبرگزاری توسط محمد حقایقی تدریس شد.


گفتنی است سازمان دانش آموزی شهرستان مهر برای اولین سال اقدام به برگزاری دوره های خبرنگاری نمود و 16 دانش آموز در این دوره حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار