فرماندار سلماس خواستار شد:

نظارت دقیق و مستمر دستگاه های نظارتی بر نحوه پخت، پز و توزیع آرد و نان

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان سلماس خواستار نظارت دقیق و مستمر دستگاه های نظارتی بر نحوه پخت، پز و توزیع آرد و نان شهرستان سلماس شد.

کد مطلب: ۳۰۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ مسعود حاجی علیلو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مسائل بهداشتی مرتبط با پخت نان با نظارت بیشتری انجام شود، چرا که بهداشت نانوایی‌ها با سلامت مردم سر و کار دارد .

فرماندار سلماس گفت: توزیع آرد در روستاها و مناطق عشایری باید از طریق شرکت‌های مرتبط در مناطق روستایی و عشایری انجام شود.

حاجی علیلو با بیان اینکه فعالان عرصه نان آن را کالایی مقدس می‌دانند، گفت: اگر تخلفی در نانوایان مشاهده شود به شدت با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

فرماندار سلماس عنوان کرد: اداره عشایری و تعاون روستایی با تعامل و تفاهم و انطباق آمار، کار توزیع آرد را در سطح مناطق روستایی و عشایری انجام دهند.

حاجی علیلو ادامه داد: فرمانداری به عنوان دستگاه نظارتی برای جلوگیری از تضییع حق و حقوق مردم با جدیت با این موضوع برخورد قانونی خواهد کرد و دستگاه‌های متولی آرد و نان باید گزارش‌های روزانه و عملکرد خود را ارائه کنند و در این راستا فرمانداری نیز با متولیان امر برای هماهنگی بیشتر همگام خواهد بود.

فرماندار سلماس در پایان از همه نانوایان خواست همکاری بیشتری برای کیفیت‌بخشی به نان تولید شده داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار