پیام تبریک فرماندار قرچک به مناسبت هفته وحدت

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان قرچک در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) و سلاله پاکش بنیانگذار مكتب فقه جعفری حضرت امام جعفرصادق (ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۲۹۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی صادقی بمناسبت فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) ، پیام تبریکی را صادرکرد.

در پیام علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک آمده است:

سالها بود که زمین درحسرت باران حیاتبخشی می سوخت و درمان تشنگی، سیاهی و تیرگی خود را از آسمان آبی انتظار داشت. سالها بود که زمین به کویر خشک تعصبات و عقاید باطل و مرداب خرافات، تبدیل شده بود که ناگاه در شبی فراموش نشدنی، باران رحمت الهی شروع به باریدن کرد و زمین تشنه را سیراب ساخت و گُلی زیبا بنام خاتم الانبیاء٬ خیر المرسلین ٬حبیب اله العالمین٬ طبیب القلوب المومنین٬ پیامبرعطوفت، رافت و رحمت حضرت محمدمصطفی(ص) درکویر حجاز، شکوفا شد. تولد او، عطر دل انگیز ایمان را به مشام مشتاقان رساند و چشمه های جوشان معرفت را در سینه ها، جاری ساخت.

اینجانب فرا رسیدن 12 ربیع‌الاول مطابق با 14 دی‌ماه 1393، آغاز هفته وحدت را خدمت مام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان قرچک تبریک و تهنیت می‌گویم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار