پیام تبریک فرماندار شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته وحدت

خبرگزاری پانا : فرماندار اسلامشهربمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، پیام تبریکی را صادر

کد مطلب: ۲۹۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ؛بمناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، امیراله حقیقی فرماندار اسلامشهر پیام تبریکی را صادر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است :
بسم ا... الرحمن الرحیم
هفته پرشکوه وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) است . پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرند. پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت ، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم و در سایه قرآن کریم وسنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و درسایه امامت و ولایت ، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جزدر مقابل خدا و رسولش برای کسی سرخم نکنیم. هفته وحدت ، ایام شادی بخش مسلمانان و ولادت باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) است و بسیار به جاست که مسلمانان ، نغمه های تازه ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحادگام بردارند.
مسلمانان در سایه این دین مبارک و بنا به آیه (( انما المومنون إِخوة )) همواره و همیشه در همه ی شرایط برادر یک دیگر هستند و اسلام عزیز هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد.

/ خبر : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار