معاون خدمات شهری شهرداری خبر داد

خبرگزاری پانا:26 دستگاه ماشین آلات برف روبی در 13 ایستگاه سطح شهر سنندج استقرار

کد مطلب: ۲۹۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،همزمان با آغاز فصل زمستان ستاد برفروبی شهرداری سنندج آمادگی کامل خود را برای رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابانها و معابر اعلام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و بارش برف این رحمت الهی امکان به وجود آمدن اختلال در تردد و عبور و مرور شهروندان ستاد برف روبی شهرداری با برگزاری جلسات مختلف برنامه ریزیهای لازم را در این خصوص صورت داده است.

مهندس آرش رخزادی افزود: ماشین آلات ستاد برفروبی و مخازن شن و نمک در نقاط حادثه خیز، سطوح شیب دار و رمپ ها جانمایی شده است که این خود از اقدامات مهم و لازم در صورت بروز مشکلات است.

وی ادامه داد: تعبیه 60 مخزن شن و نمک و 26 دستگاه ماشین های سنگین شامل دستگاه نمک پاش، تیغه برفروب و گریدر از تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با تبعات احتمالی ناشی از بارشهای زمستانه به منظور رفع هرگونه آب ماندگی و لغزندگی در معابر شهری و محدوده شهر سنندج است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تعداد 120 نفر از نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل به سر می برند و در ایام بارش برف 400 نفر از نیروها نسبت به برف‌ روبی در سطح شهر اقدام می‌کنند و اقدامات ویژه برای مقابله با تبعات ناشی از بارشهای زمستانه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار