معاون دادگستری استان زنجان عنوان کرد:

استفاده از معلمان باتجربه برای ترغیب دانش‌آموزان به ادامه تحصیل

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان، توجه به وضعیت معلمان را در مناطقی که دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل دارند، یادآور شد و گفت: استفاده از معلمان باتجربه می‌تواند در ترغیب والدین و دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل تأثیرگذار باشد.

کد مطلب: ۲۹۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، بشیر مقدمی در جلسه کار گروه انسداد بیسوادی استان زنجان بر لزوم اندیشیده شدن راه‌کار مناسب برای استفاده از اطلاعات ثبت احوال اظهار داشت: از این اطلاعات باید برای شناسایی دانش‌آموزان باز مانده از تحصیل استفاده بهینه کرد .

وی ادامه داد: باید مکانیزمی در نظر گرفت تا از اطلاعات ثبت احوال در راستای شناسایی دانش‌آموزان به صورت اجباری استفاده بهینه کرد .

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان بر ضرورت استفاده از اطلاعات و امکانات دیگر ارگان‌ها از جمله بهزیستی برای شناسایی افراد بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: تشویق و تنبیه هم می‌تواند در این روند تاثیرگذار باشد .

این مسئول با بیان اینکه برخی از دانش‌ آموزان وارد سیستم آموزشی نمی‌شوند، افزود: اغلب این دانش‌آموزان مشکلاتی در خانواده‌های خود دارند که در برخی موارد حتی برای آنها شناسنامه هم تهیه نمی‌کنند .

مقدمی، توجه به وضعیت معلمان را در مناطقی که دانش‌آموزان باز مانده از تحصیل دارند، یادآور شد و افزود: استفاده از معلمان باتجربه می‌تواند در ترغیب والدین و دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل تاثیرگذار باشد، بنابراین نباید از سرباز معلم در این مناطق استفاده کرد که اغلب کم تجربه هستند .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار