در راستای رفع مشکل نیازمندان صورت گرفت؛

توزیع 5هزار صندوق جمع آوری کمک های مردمی بین تاکسی داران

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از توزیع 5هزار صندوق جمع آوری کمک های مردمی بین تاکسی داران استان به مناسبت روز وقف خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۴۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرافراز آوری گفت: کمیته امداد در راستای توسعه مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت مردم خیر و نیکوکار در راه کمک به نیازمندان طرح های مختلفی اجرا می نماید.
وی افزود: در راستای توسعه انفاقات اجتماعی و مشارکت همگانی در جذب کمک های مردمی و صدقات مردم خیر و نوعدوست و به مناسبت هفته حمل و نقل و هفته راهداری و روز وقف با حضور در محل تاکسیرانی شهر یاسوج تعداد دو هزار قلک صندوق صدقات جهت نصب در تاکسی های بین شهری رونمایی و در تاکسی ها نصب گردید.
آوری با اشاره به اینکه این صندوق ها به نمایندگی از 5هزار صندوق در سطح استان رونمایی و نصب شده، گفت: همزمان در دیگر شهرستان های استان نیز صندوق های مخصوص تاکسی ها بین تاکسی داران توزیع گردید.
وی تصریح کرد: با تعامل به عمل آمده با تاکسی رانی مقرر گردید این صندوق ها ماهیانه جمع آوری و کمک های جذب شده به نیازمندان و در راستای رفع مشکلات آنان هزینه شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه این حرکت در حقیقت یک طرح فرهنگی و اجتماعی جهت ورود همگانی به خیرات و صدقات است، گفت: این طرح با هماهنگی کمیته امداد و سازمان تاکسیرانی در سطح استان اجرا گردید و باعث خواهد شد که رانندگان حمل و نقل شهری و برون شهری در برنامه ها و طرح های کمیته امداد ورود پیدا کنند و خود را در شادی ایتام و نیازمندان شریک سازند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار